Nowoczesne strzyżenie męskie
Strzyżenie męskie, keratynowe prostowanie, świetnie wyszkolony personel i profesjonalne podejście do klienta. Te wszystkie elementy powinny znaleźć się w nowoczesnym salonie fryzjerskim.
Kompleksowe strzyżenie włosów
Jeśli nasz salon fryzjerski ma być odwiedzany przez klientów, to musimy mieć świadomość, że w ciągu ostatnich kilkunastu lat oczekiwania tychże poważnie wzrosły. Salon fryzjerski nie może być tylko miejscem, gdzie odbywa się pielęgnacja włosów, ale nowoczesnym salonem, który oferuje kompleksowe usługi z zakresu strzyżenia włosów, ich pielęgnacji, a także higieny i kosmetyki głowy. Salon musi być przede wszystkim miejscem czystym oraz zadbanym. Wszelkie efekty uboczne strzyżenia włosów muszą być natychmiast usuwane.
Wykwalifikowany personel
Sami pracownicy powinni posiadać kompleksową wiedzę na temat sztuki fryzjerskiej i być swoistym ekspertem w tej dziedzinie. Powinni nie tylko nieustanie się doszkalać, ale też uczestniczyć w specjalistycznych kursach ze sztuki fryzjerskiej. Te pozwolą im nie tylko poznać nowoczesne techniki pielęgnacji włosów, ale też odpowiedzą na pytanie, jakie są aktualne trendy we fryzjerstwie, nauczą nowatorskich cięć, koloryzacji oraz innych usług, które stosowane są w światowym top fryzjerstwie.
Jakość stosowanych kosmetyków
Jakość w zakresie obsługi winna też dotyczyć kosmetyków i sprzętu stosowanego w naszym nowym salonie. Chodzi tu o zaawansowane kosmetyki, które zostały zaprojektowane z myślą o kompleksowej pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów i samej skóry głowy. Dzięki temu klient będzie natychmiast dostrzegał efekt pracy fryzjera, a ten kojarzyć mu się będzie z profesjonalizmem i jakością samego zakładu fryzjerskiego.
Kontakt z klientem
Ostatecznie ważne jest wprowadzenie nowych zasad w zakresie umawiania wizyt klientów. Te muszą nadążać za nowoczesnymi środkami komunikacji. Obowiązkiem jest nie tylko numer telefonu, pod który klient może zadzwonić i umówić swoją wizytę, ale też posiadanie maila oraz konta na portalach społecznościowych, takich jak Facebook czy też instagram. Dzięki temu będziemy mogli nie tylko sprawniej komunikować się z klientami, ale też łatwiej promować naszą markę.